Numarul mare de vizitatori a blocat site-urile unor retaileri, alte pagini functioneaza cu dificultate, iar in cazul unor magazine stocurile multor produse s-au epuizat deja, dupa primele ore ale campaniei Black Friday.

[UPDATE]

eMAG,
unul dintre site-urile blocate, pentru circa o ora, a anuntat ca a avut peste 1,2 milioane de vizite si 70.000 de comenzi, pentru circa 100.000 de produse, pana la ora 12:00.

Unul dintre site-urile indisponibile in prima parte a zilei a fost cel al Altex, problemele fiind rezolvate ulterior. Compania a anuntat ca in primele ore ale zilei de vineri, prima zi a campaniei, in magazinele Altex si Media Galaxy s-au inregistrat vanzari de 15 ori mai mari fata de o zi obisnuita si ca se asteapta ca vanzarile din aceasta promotie sa depaseasca valoarea estimata initial, de 5 milioane de euro.

Flanco
a anuntat ca in primele cinci ore de campanie a vandut peste 25.000 de produse. Pana la ora 13:00 in prima zi de Black Friday din cele trei ale campaniei televizoarele au fost cele mai cautate, fiind comercializate peste 3.500 de unitati.



Potrivit MEDIAFAX, utilizatorii au accesat in numar mare site-urile magazinelor online imediat dupa miezul noptii, dar si in primele ore ale diminetii, ducand la blocarea sau functionarea dificila a paginilor web.

eMAG a anuntat ca numarul vizitatorilor unici este de 709.000 si ca a primit 52.700 de comenzi, epuizandu-se 84% din stocul de televizoare, 83% din laptopuri si 39% din stocul de telefoane, in jurul orei 9.30.

Si unele magazine fizice de electronice si electrocasnice sunt aglomerate.

Jucatori noi in arena Black Friday 2012: Ce te asteapta la mall si in hypermarket?

Conceptul Black Friday, preluat de pe piata americana, marcheaza intrarea in sezonul de cumparaturi de iarna prin acordarea de reduceri semnificative de preturi, in general pentru o zi.

Tot ce ai nevoie sa stii despre Black Friday 2012: Despre participanti si posibile "tepe"

Citeste si:
Rusia a blocat site-ul cotidianului german Die Welt
Rusia a blocat site-ul...

Circa 4,1 milioane de romani au auzit de aceasta campanie si asteapta ofertele retailerilor, iar dintre acestia 59,3%, respectiv 2,43 milioane, sunt interesati sa faca achizitii, potrivit unui studiu realizat de compania Daedalus.

Printre companiile din Romania care au anuntat promotii se numara eMAG, Altex, Flanco, Orange si Carrefour.

Citeste si: Latura intunecata a Black Friday: 7 cazuri in care consumerismul a luat-o razna


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.