Greutatea meniului ne influențează percepția
1/5
Cercetările spun că impresia ta despre mâncare începe în momentul în care ții meniul în mâini. Meniurile mai grele lasă o impresie mai bună, făcându-ne să credem că serviciul din restaurant va fi la cel mai înalt nivel. În timp ce meniurile ușoare îi fac pe oameni să se întrebe dacă acest loc este casual și „economic”. Așadar, data viitoare când țineți un meniu din piele cu hârtie bună, nu vă lăsați păcăliți, nu are nimic de-a face cu calitatea mâncării sau a serviciului.
Unele nume de feluri de mâncare vă pot face să vă fie foame
2/5
Numele poate face un anumit fel de mâncare de până la 23% mai popular. Cercetările au arătat că numele indulgente și incitante au crescut numărul persoanelor care au ales anumite alimente. Un alt mod în care restaurantele folosesc nume pentru a vă face să alegeți anumite mâncăruri este oferindu-le etichete nostalgice , cum ar fi „făcute manual” sau „Mâncare gătită de bunica acasă”, ceea ce vă oferă emoții pozitive.
Fontul influențează modul în care percepem mâncarea
3/5
În funcție de fontul utilizat, meniul poate transmite mesaje diferite. Vizitatorii care citeau un meniu cursiv au perceput restaurantul ca fiind mai de lux cu un serviciu de top. În timp ce fonturile simple și ușor de citit pot fi asociate cu „ieftin” și „economie”.
Culorile din meniu trimit și semnale
4/5
Culorile pe care le vedeți într-un meniu au, de asemenea, o influență uriașă, deoarece oamenii răspund emoțional la ele. Roșu și albastru sunt cele mai populare culori pe care restaurantele le folosesc atunci când doresc să vă declanșeze și să vă crească pofta de mâncar și vor face să evidențieze în culori și cu litere mai mari elementele principale din meniul lor. Aceste culori vă atrag atenția. În restaurantele cu fructe de mare, albastrul este de obicei culoarea aleasă pentru meniuri, deoarece indică faptul că mâncarea servită vine direct din mare.
Câteva fotografii te vor face să cumperi mai mult
5/5
În timp ce imaginile sunt importante, un specialist în proiectarea meniului spune că prea multe imagini ne pot face să credem că restaurantul este unul de proastă calitate. Cheltuielile noastre cresc cu 30% atunci când vedem o singură imagine pe pagină. Adesea, restaurantele scumpe preferă să lase calitatea mâncării pe seama imaginației clientului.
Fiecare sferă are propriile reguli nespuse și afacerea restaurantelor nu este o excepție. De fiecare dată când comandăm mâncare, trebuie să folosim un meniu, deci acesta devine un instrument puternic care influențează și ne orientează alegerile. Deși vrem doar să mâncăm, am putea ajunge să comandă mai mult decât ar încăpea în stomac.
Bright Side îți aduce la cunoștință unele dintre secretele pe care restaurantele le folosesc pentru a ne influența deciziile.