Mulți părinți cred că, dacă nu controlează procesul de a face temele, copilul lor va studia prost. Dar cercetătorii de la Universitatea Texas din Austin și Duke au dovedit contrariul. Ei au colectat date despre modul în care implicarea părinților în procesul de rezolvare a temelor afectează notele și au aflat că ajutorul părinților este inutil în timpul școlii primare și afectează negativ rezultatele examenului în liceu.
Bright Side a enumerat câteva motive de ce părinții nu ar trebui să se implice în rezolvarea temelor copiilor.
Despre autor:
Valentina Podgorneac este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București, iar de mai bine de un an face parte din familia 9AM. Iubește să știe tot ce mișcă, să fie informată, și la rândul ei, să informeze și pe alții, deoarece un om informat este un om puternic. Pentru ea, scrisul nu este doar o pasiune, ci un stil de viață.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.