Nivelul de furie al românilor a scăzut cu 10% din luna mai până în luna iulie a acestui an şi înregistrează cel mai redus procent din 2021, acest trend fiind asociat cu creşterea gradului de relaxare şi linişte, dar şi a motivaţiei, arată un studiu de specialitate, publicat joi.
Conform datelor centralizate de Reveal Marketing Research, relaţiile sociale definesc 35% dintre români, mai ales în cazul familiilor moderne cu copii care se poziţionează în categoria de unitate şi armonie.
Tot pe fondul relaxării restricţiilor se poate constitui şi creşterea în motivaţiile românilor referitor la dorinţa de dezvoltare personală care înregistrează cele mai ridicate valori din acest an (9%), o creştere de 5%, după ce s-a menţinut în aceeaşi linie tot anul.
În ceea ce priveşte economiile românilor pentru concedii, rezultatele cercetării relevă faptul că persoanele care călătoresc cu familia investesc tot mai mult în vacanţe şi călătorii în timpul verii (creştere de 5% din luna mai). În acelaşi timp, românii au economisit cu aproape 10% mai puţin faţă de luna iunie.
Pe acest fond, nivelul de furie al românilor a înregistrat în intervalul de referinţă cel mai scăzut procent din acest an.
"Românii azi" este un instrument de cercetare dezvoltat de compania Reveal Marketing Research, se desfăşoară continuu şi funcţionează ca un barometru al valorilor (al lucrurilor importante pentru români) în momentul respectiv. Rezultatele detaliate ale acestui studiu sunt integrate în rapoartele de cercetare comandate de clienţii Reveal Marketing Research şi oferă o viziune clară despre contextul emoţional în care se află românii în diferite perioade.
Metoda de colectare pentru proiect este CAWI (computer assisted web interview). Chestionarul a fost completat de către 1.010 respondenţi cu vârste de peste 18 ani, iar marja de eroare este de +/-3%.
Studiu! Creditele online în timpul pandemiei: cum au evoluat...
Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piaţă full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. AGERPRES.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro