Producatorul de bauturi racoritoare Coca-Cola a lansat o reclama ”gay-friendly”, in care un frate si o sora concureaza pentru simpatia unui tanar aflat pe marginea unei piscine, in cadrul unei campanii globale care se adreseaza tuturor genurilor si generatiilor si care a fost laudata pentru faptul ca sprijina diversitatea si sentimentul de includere in societate a membrilor comunitatii LGBT, informeaza Reuters.

”Gay-friendly” este o expresie care se refera la anumite locuri, politici, persoane, companii si institutii care sunt deschise si primitoare fata de membrii comunitatii LGBT (lesbiene, gay, bisexuali, transgender), cu scopul de a crea un mediu marcat de sustinere, respect, egalitate si lipsa prejudecatilor.

”Rivalitatea dintre frati nu a aratat niciodata mai atotcuprinzatoare ca acum”, au declarat reprezentantii publicatiei Out Magazine, referindu-se la noua reclama a companiei Coca-Cola, ce a fost lansata saptamana trecuta. Jurnalistii de la Marketing Week au avut o opinie similara.

Desi filmele si serialele TV cu tematica gay au devenit destul de comune, publicitatea este un domeniu de activitate care a acceptat mai greu ideea de a promova cuplurile de acelasi sex, in special atunci cand este vorba de brandurile de renume mondial.

Noua reclama Coca-Cola, parte a campaniei globale ”Taste the Feeling”, prezinta o adolescenta care il priveste cu un interes nedisimulat, de la o fereastra aflata la parter, pe un tanar care curata o piscina, in timp ce fratele ei face acelasi lucru de la o fereastra aflata la etaj.

Cei doi frati alearga spre frigider si incearca sa se impiedice unul pe celalalt in aceasta cursa, pentru a ajunge la o sticla de Coca-Cola, rece, si sa o ofere tanarului de pe marginea piscinei, pe acordurile cantecului italian ”Come Prima” care sunt difuzate in fundal.

In ciuda eforturilor depuse de cei doi frati, in momentul in care ei ajung langa piscina, ei constata ca mama lor a fost mai rapida si ii oferise deja tanarului in cauza o sticla de Coca-Cola.

Noua reclama nu contine dialoguri si reprezinta unul dintre cele patru spoturi publicitare ce au fost incluse in noua campanie globala a companiei americane.

Citeste si:
Cum poţi programa aceeaşi reclamă cu video, imagini sau texte color
Cum poţi programa aceeaşi...

Despre autor:

Clara Vacaru
Clara Văcaru a revenit in echipa 9am in anul 2022, după o pauză de doi ani. Pasionată de știri de când se știe, a terminat Facultatea de Jurnalism și lucrează în presă de peste 10 ani.
Crede cu tărie că “informația este putere” și visează ca, în viitor, să aibă o afacere în domeniul educației.
Mai multe

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.