Delia și-a pierdut telefonul pe munte, în timp ce se afla pe traseu, dar a avut norocul de a-l găsi a doua zi. Vedeta a povestit cum a ajuns să rămână fără unul dintre telefoanele sale, dar și de ce alege să poarte mereu două smartphone-uri după ea.

Delia și-a pierdut telefonul, pe traseu

Faptul că Delia este o mare iubitoare de călătorii nu mai este un secret pentru nimeni. Partenera de viață a lui Răzvan Munteanu a văzut lumea în lung și în lat, iar de fiecare dată a postat imagini în mediul online, pentru a le arăta fanilor lor frumusețile locurilor pe care le-a vizitat. Ei bine, este și o mare iubitoare de trasee montane și nu ratează nicio ocazie din a urca pe cei mai înalți munți din țara noastră, dar și din afara acesteia. Vedeta a avut, însă, parte și de o întâmplare nefericită despre care a povestit în mediul online.

Jurata de la iUmor și-a pierdut telefonul pe munte și a dorit în mod special să îl recupereze, dar a fost nevoită să facă anumite sacrificii și să treacă prin tot felul de situații, pentru al recupera, pentru că era bun și pentru că ținea la el în adevăratul sens al cuvântului, dar a avut mare noroc și l-a găsit într-un vârf de munte. Cântăreața a refăcut traseul, a ajuns în punctele cheie și a căutat și a tot căutat, până când l-am găsit, deși inițial părea că doar caută acul în carul cu fân și nimic mai mult. I se pare amuzant că a reușit să îl găsească și este de părere că pentru niște turiști obișnuiți ar fi fost foarte greu să îl zărească, având în vedere că alunecase în afara traseului.

"Mi-am pierdut telefonul pe munte alaltăieri, pe traseu. Am plecat cu două, m-am întors cu unul. Ieri a trebui să refac același traseu pe care l-am făcut alaltăieri, ca să mă duc să îmi recuperez telefonul pentru că este foarte bun și țin la el. L-am găsit în vârf de munte, unde am stat la un viewpoint.", a declarat Delia, pe Story.

"Faza interesantă e că am avut trei repere ca să îl găsesc. M-am uitat în niște poze din telefonul celălalt ca să văd unde ne-am oprit, am încercat să recapitulăm tot ce am făcut.. pe unde am stat, pe unde am mâncat, pe unde am admirat, pe unde am pozat, un fel de reconstituire a traseului. Am refăcut traseul, am ajuns în punctele cheie și am căutat și am tot căutat și l-am găsit. Am avut noroc că nu a plouat peste noapte, a stat telefonul cuminte, pe o culme era, fix pe o culme, cu fața în jos. Era atât de bine pus și atât de înafara traseului, că și dacă ar fi trecut oameni, nu l-ar fi văzut nimeni, niciodată. Cred că rămânea telefonul acolo ani de zile, efectiv. Funny a fost că a trebui să dau zoom, să vedem unghiul din care a fost făcută poza, ca să ne dăm seama pe unde am stat, că nu ai cum să îți dai seama de un munte, între ce stânci ai stat, cauți acul în carul cu fân. Am luat fiecare loc la puricat și am comparat pozele. A fost funny că l-am găsit.", a mai spus artista.

Citeste si:
Delia, adevăratul motiv pentru care nu vrea să rămână gravidă:...
Delia, adevăratul motiv...

Delia are întotdeauna două telefoane la ea, atunci când merge în vacanțe, pentru că pe unul dintre ele îl folosește pentru a filma și a face fotografii, iar pe celălalt doar pentru a suna și a da mesaje.

"Eu plec cu câte două telefoane la mine. Cu unul fac poze și filmez mai mult, iar pe celălalt îl folosesc ca pe un telefon și pierdusem unul, dar și celălalt era activ, că și cu celălalt făceam poze, adică lucram simultan pe două telefoane.", a adăugat Delia.

Despre autor:

Diana Oprișan
 Diana Oprișan a fost mereu pasionată de scris și de fotografie. Odată ajunsă în București, a visat să le facă fotografii celor mai mari artiști de la noi din țară, dar și din străinătate. Și-a făcut un blog, unde scria tot felul de articole despre evenimentele la care participa, iar în felul acesta a fost contactată de către cei de la ZU TV, unde a lucrat timp de doi ani. În pandemie, a simțit nevoia să muncească mai mult, așa că a mai redactat articole și pentru alte site-uri de știri, precum eVedete.ro și DespreVedete.ro. După aceea, s-a angajat la Spynews.ro, unde, deși nu a lucrat prea mult timp, a învățat foarte multe lucruri care, ulterior, i-au fost de folos. Acum, lucrează pentru 9AM și consideră că este cel mai important să faci mereu ceea ce îți place.
Mai multe

Ultima actualizare: 25 Octombrie 2022 - 04 : 10

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.