O campanie aeriană l-a scos din sărite pe Jador, motiv pentru care a decis să își exprime nemulțumirea în mediul online, acolo unde este urmărit de foarte multă lume. Artistul este mereu sincer cu oamenii care îl apreciază și același lucru s-a întâmplat și de data aceasta.

Ce a transmis Jador unei companii aeriene

Multe companii aeriene se confruntă și ele cu probleme din cauza inflației, iar mii de români au fost revoltați din cauza condițiilor de călătorie și și-au exprimat nemulțumirea în mediul online. Aceștia au avut reproșuri de tot felul la adresa companiilor aeriene pe care le-au ales, iar Jador a avut și el parte de o întâmplare nefericită despre care a ales să le povestească fanilor de pe Instagram. Cântărețul este de părere că oamenii respectivi nu fac altceva decât să își bată joc de clienții lor și nu a putut trece acest lucru cu vederea atât de ușor.

Jador a început prin a le povesti fanilor că este foarte, foarte nervos din cauza celor întâmplate, fiind de părere că este inadmisbil ca niște clienți ai unei companii aeriene să fie nevoiți să treacă printr-o asemenea situație. De asemenea, cântărețul de manele a fost convins că nu este singurul român care a trecut printr-una ca asta. Se pare că artistul a întârziat un minut, tot din cauza lor că ar fi trebuit să ajungă cu jumătate de oră mai devreme ceea ce nu s-a întâmplat, iar asta l-a împiedicat să se deplaseze dintr-un loc în altul.

Retail jobs

Având în vedere situația, Jador a fost nevoit să își cumpere alte bilete, pentru că a pierdut avionul de escală și asta l-a scos și mai tare din sărite și l-a făcut să posteze câteva Story-uri în acest sens, în speranța că va fi auzit și că toți clienții companiei vor fi tratați așa cum merită, nu cu un total dezinteres cum s-a întâmplat și în cazul lui.

”Deci, oameni frumoși, vreau să vă zic că o companie mai batjocoritoare decât asta n-am văzut niciodată. Pur și simplu își bate joc de clienții ei, pentru că asta face. Presupun că mulți aveți probleme cu ea. Eu am avut jumătate de oră întârziere, nu m-au lăsat nici să intru în partea cealaltă pentru că am întârziat un minut din cauza lor și al pilotului lor că au întârziat jumătate de oră, deci oamenii sunt....Ar trebui să îmi iau alte bilete, că am avut escală, am pierdut avionul de la escală. Oamenii sunt de un dezinteres total față de clienți”, a povestit Jador, pe Instagram.

Citeste si:
Un fan i-a cerut bani lui Jador pe Instagram. Care a fost reacția...
Un fan i-a cerut bani lui...

Despre autor:

Diana Oprișan
 Diana Oprișan a fost mereu pasionată de scris și de fotografie. Odată ajunsă în București, a visat să le facă fotografii celor mai mari artiști de la noi din țară, dar și din străinătate. Și-a făcut un blog, unde scria tot felul de articole despre evenimentele la care participa, iar în felul acesta a fost contactată de către cei de la ZU TV, unde a lucrat timp de doi ani. În pandemie, a simțit nevoia să muncească mai mult, așa că a mai redactat articole și pentru alte site-uri de știri, precum eVedete.ro și DespreVedete.ro. După aceea, s-a angajat la Spynews.ro, unde, deși nu a lucrat prea mult timp, a învățat foarte multe lucruri care, ulterior, i-au fost de folos. Acum, lucrează pentru 9AM și consideră că este cel mai important să faci mereu ceea ce îți place.
Mai multe

Ultima actualizare: 15 Octombrie 2022 - 01 : 10

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.