Ministrul pentru tehnologie digitala, Matt Hancock, a anuntat ca aceste companii nu ofera utilizatorilor termeni si conditii clare si concise despre folosirea datelor cu caracter personal.
El este de parere ca politicile trebuie sa fie cuprinse intr-o singura pagina si nu in 3.700 de cuvinte cum se intampla in cazul Facebook sau 11.000 de cuvinte, in cazul Twitter.
In aprilie, guvernul de la Londra se va intalni cu directori ai acestor companii pentru a discuta situatia.
"Oamenii sunt uimiti de paginile de termeni si conditii greoaie. Doresc ca acestea sa fie reduse astfel incat oamenii sa vada dintr-o privire ce accepta. Vreau ca marile platforme sa raspunda intrebarilor si sa demonstreze ca vor sa se schimbe", a afirmat Hancock, potrivit Hotnews.
Parlamentul britanic are in vedere si o lege de protectie a datelor, care va permite guvernului sa dea amenzi companiilor care nu le respecta.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Inspector ITM, reţinut după ce ar fi beneficiat de un plin de benzină pentru...
Sursa: wall-street.ro