Ministrul pentru tehnologie digitala, Matt Hancock, a anuntat ca aceste companii nu ofera utilizatorilor termeni si conditii clare si concise despre folosirea datelor cu caracter personal.
El este de parere ca politicile trebuie sa fie cuprinse intr-o singura pagina si nu in 3.700 de cuvinte cum se intampla in cazul Facebook sau 11.000 de cuvinte, in cazul Twitter.
In aprilie, guvernul de la Londra se va intalni cu directori ai acestor companii pentru a discuta situatia.
"Oamenii sunt uimiti de paginile de termeni si conditii greoaie. Doresc ca acestea sa fie reduse astfel incat oamenii sa vada dintr-o privire ce accepta. Vreau ca marile platforme sa raspunda intrebarilor si sa demonstreze ca vor sa se schimbe", a afirmat Hancock, potrivit Hotnews.
Parlamentul britanic are in vedere si o lege de protectie a datelor, care va permite guvernului sa dea amenzi companiilor care nu le respecta.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro