AFP precizeaza ca noile reglementari prevad precizarea pe etichete a continutului de zahar sau grasimi saturate dar si interzicerea vanzarii de Kinder Surprise sau "Happy meal" de la McDonald's. In prezent, peste 60% dintre locuitori (si o treime dintre copiii mai mici de sase ani) sunt supraponderali.
Legea intratat luni in vigoare, a lasat la dispozitie patru ani industriei agroalimentare, care a facut un lobby intens, pentru a se adapta.
Principalul obiectiv este sa protejeze copiii, interzicand vanzarea in scoli de alimente nesanatoase.
Alimentele catalogate astfel nu vor mai putea fi vandute alaturi de jucarii, sunand astfel sfarsitul pentru Kinder Surprise sau "Happy meal" de la McDonald's, potrivit Hotnews.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro