AFP precizeaza ca noile reglementari prevad precizarea pe etichete a continutului de zahar sau grasimi saturate dar si interzicerea vanzarii de Kinder Surprise sau "Happy meal" de la McDonald's. In prezent, peste 60% dintre locuitori (si o treime dintre copiii mai mici de sase ani) sunt supraponderali.
Legea intratat luni in vigoare, a lasat la dispozitie patru ani industriei agroalimentare, care a facut un lobby intens, pentru a se adapta.
Principalul obiectiv este sa protejeze copiii, interzicand vanzarea in scoli de alimente nesanatoase.
Alimentele catalogate astfel nu vor mai putea fi vandute alaturi de jucarii, sunand astfel sfarsitul pentru Kinder Surprise sau "Happy meal" de la McDonald's, potrivit Hotnews.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro