e 16 aprilie.
Scafandrul, in varsta de 53 de ani, a inceput sa respire cu dificultate, la o adancime de 25 de metri de fundul marii, a declarat pentru presa un purtator de cuvant al Pazei de Coasta.
El si-a pierdut cunostinta si a fost evacuat, dar a fost declarat mort la spital, anunta MEDIAFAX.
Aproximativ zece scafandri care participa la efortul de recuperare a cadavrelor din epava Sewol, la aproximativ 40 de metri adancime, s-au confruntat cu accidente de decompresie.
Feribotul de 6.825 de tone s-a scufundat, in largul coastelor de sud, cu 476 de persoane la bord, inclusiv 325 de liceeni provenind de la aceeasi institutie de invatamant, in apropiere de Seul.
Presedinta Park Geun-hye a prezentat scuze, din nou, marti, denuntand "comportamente iresponsabile" care au condus, in opinia sa, la accident.
"Ca presedinta, a carei misiune este protejarea vietilor, nu stiu cum sa prezint condoleante familiilor devastate. Regret, sufletul imi este indurerat", a declarat ea.
"Lacomia dupa castig a primat asupra regulilor, iar aceste comportamente iresponsabile au antrenat pierderea unor vieti pretioase", a adaugat ea, promitand o "pedeapsa dura" celor vinonati.
Cei 15 membri ai echipajului au fost arestati si plasati in detentie, dupa ce au abandonat nava, in timp ce sute de pasageri erau prinsi in capcana, la bord.
Procurorii insarcinati cu investigatiile au arestat, de asemenea, trei cadre de conducere din cadrul companiei Chonghaejin Marine Co, care urmeaza sa raspunda pentru depasirea incarcaturii navei, care ar putea explica inclinarea brusca si naufragiul.
Potrivit agentiei de presa Yonhap, care citeaza anchetatori, Sewol avea doar 580 de tone de apa ca balast, reprezentand 40% din tonajul regulamentar, pentru a face loc marfii.
Echilibrul feribotului a fost compromis si din cauza ca au fost adaugate cabine, in mod ilegal, pe mai multe punti, in 2012.
Imagini nemaivăzute cu rămășițele Titanicului ies la iveală acum....
Anchetatorii au stabilit ca echipajul a asteptat 40 de minute, dupa ce a lansat un mesaj de salvare, pentru a-i avertiza pe pasageri cu privire la pericolul rasturnarii navei.
De asemenea, potrivit cotidianului Hankyoreh Shinmun, procedurile privind controlul regulilor de securitate maritima au fost insuficiente, in pofida naufragiului unui feribot supraincarcat, in 1993, in care au murit 292 de persoane.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Finanțare de 31,4 milioane euro de la OTP Bank România pentru Nusco Imobiliara
Sursa: futurebanking.ro
-
Indra Mihăilă, PepsiCo: Circa 95% din necesarul materiei prime provine din...
Sursa: retail.ro
-
Star Taxi, concurența Uber și Bolt, se extinde în Arad, Craiova, Galați și...
Sursa: wall-street.ro