Dan Barna sustine, intr-o declaratie pentru Mediafax, ca „este cumva firesc intr-o campanie electorala sa existe genul asta”.
”Am vazut ca este un articol foarte lung. Sunt onorat ca Rise si-a alocat resurse in ultimele doua luni pentru aceasta documentare. Este cumva firesc intr-o campanie electorala sa existe genul asta de demersuri. Am vazut ca au ales doar cateva dintre proiectele in care structurile de economie sociala n-au rezistat dupa perioada de sustenabilitate. Perspectiva apartine jurnalistilor. Pot doar sa spun ca am fost transparent. In cele doua luni de verificare minutioasa am avut ocazia sa stau o ora de vorba cu cei de la Rise. Nu e prima data cand se vorbeste de activitatea mea anterioara intrarii in politica”, a declarat Barna pentru Mediafax.
El a reamintit ca toate proiectele realizate de compania in care a activat au fost monitorizate, verificate si rambursate integral de catre autoritatile de management romane si europene.
"Ceea ce se sugereaza in acel articol este ca si cum i s-ar reprosa unui fotbalist ca nu au iesit toate fazele perfecte. Dincolo de asta, e ca si cum ne-am supara pe Hagi ca n-a inscris de fiecare data. Lucrurile sunt foarte clare, am fost deschis, nu am nimic de ascuns. (...) Perspectiva din care e abordat articolul este semnificativ extrasa din context, cumva si selectia atenta doar a celor cativa nemultumiti, fiind ignorati zecile de beneficiari. Informatia este luata pe bucatele particulare, fiind ignorat contextul larg al implementarii, intr-un context in care linia respectiva de finantare fiind la inceput nu avea cele mai bune premise sa asigure sustenabilitatea”, a conchis Barna.
Rise Project scrie, intr-un amplu material publicat marti, ca antreprenorul de succes Dan Barna duce in spate o serie lunga de esecuri care au costat aproape sase milioane de euro. In articol se mentioneaza, printre altele, ca "seful USR, partidul care a initiat campania #FaraPenali, este supervizorul senin al unor fraude si conflicte de interese cu fonduri UE.
Moartea lui Pele îndurerat o lume întreagă. Ce mesaj a transmis...
Despre autor:
Crede cu tărie că “informația este putere” și visează ca, în viitor, să aibă o afacere în domeniul educației.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Google Green Light este soluția software care poate fluidiza traficul în România
Sursa: green.start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
România a avut cea mai mare rată a inflației din UE în februarie
Sursa: futurebanking.ro
-
Tarot online: Se teme că te poate pierde?
Sursa: kudika.ro
-
Ministrul Energiei: Reactorul nuclear de la Doicești va fi cu 20-30% mai...
Sursa: wall-street.ro