Inainte de lansare, toate modelele noi trec printr-un infernal program de teste, pentru a descoperi eventuale probleme care nu apar la testele pe componente separate. Practic, constructorii reusesc sa simuleze in cateva luni rulajul pe care un utilizator normal l-ar face in multi ani.
Totul se testeaza la limita, in conditii pe care un sofer normal nu le aplica propriei masini. Insa constructorii trebuie sa nu aiba surprize, acestea numindu-se de obicei rechemari, care ii costa multe milioane de euro, plus probleme mari de imagine.
Cand vine vorba de vehiculele comerciale, testele sunt duse si mai departe. O masina ruleaza, sa zicem 20.000 km pe an. O utilitara poate ajunge lejer la... citeste continuarea pe Motorstory.ro!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro