Șeful Toyota este încrezător că producătorul japonez va rămâne profitabil în ciuda crizei COVID-19. “Am învățat lecțiile ultimei crize globale,” a spus Akio Toyoda.
Pandemia de coronavirus a determinat industria auto să recurgă la măsuri de reducere a costurilor pentru a traversa cu bine această criză.
Unii producătorii au spus că sunt nevoiți să apeleze la concedieri masive pentru ca viitorul angajaților rămași să fie protejat, iar companiile să rămână pe linia de plutire. Citește continuarea pe automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro