Dupa izbucnirea uriasului scandal Volkswagen autoritatile franceze au testat cateva zeci de modele diesel pentru a vedea cat sunt emisiile in conditii reale de condus, iar Renault a iesit cel mai rau, conform Le Figaro.
Trei judecatori de instructie sunt insarcinati sa analizeze speta si sa decida daca Renault trebuie chemata in fata instantei in legatura cu dispozitivele de control ale emisiilor poluante.
Scandalul Volkswagen a izbucnit in toamna lui 2015 si la putin timp autoritatile franceze au decis sa faca teste pentru zeci de modele diesel, in dorinta de a afla care sunt emisiile poluante reale ale acestor masini. Testele au aratat ca la modelele Renault, emisiile de oxid de azot sunt in mod real mult peste cele din laborator.
Renault a spus in mai multe randuri ca respecta legislatia, ca masinile au fost omologate conform legilor in curs si ca masinile nu au fost echipate cu soft-uri frauduloase sau dispozitive ilegale.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Caloriferele nu se încălzesc uniform? Soluția simplă recomandată de...
Sursa: garbo.ro
-
4 poziții sexuale pentru penetrare profundă
Sursa: kudika.ro