Vicepresedintele Partidului Conservator (PC), Bogdan Diaconu, a afirmat printr-un comunicat de presa ca un slogan de tara mai potrivit ar putea sa fie "Explorati ruina in care PDL a transformat Romania" si ca gradina la care se refera campania de promovare turistica a tarii noastre aduce mai mult a "cimitir".

"Sloganul de tara propus de Elena Udrea nu surprinde adevarul despre starea actuala a tarii, prabusite de guvernarea catastrofala a PDL-ului. In mod corect, brandul de tara al lui Udrea ar trebui sa fie <Explorati ruina in care PDL a transformat Romania!>, cu imagini de la inundatiile in timpul carora guvernantii i-au lasat pe sinistrati singuri in fata puhoaielor, de la manifestatiile din fata Cotroceniului, in care jandarmii ii bruscau pe pensionarii care-si cereau dreptul la viata, dar si cu spectacolul superb al masinilor de lux cu care au venit pedelistii la intalnirea cu presedintele Basescu de la Snagov. Turistii ar putea fi invitati sa viziteze salile de sport pe care le construieste Udrea in sate fara canalizare, sa vorbeasca cu romanii evacuati din locuinte pentru ca nu au mai avut bani de rate in urma disponibilizarilor ori a scaderii salariilor sau sa admire fericirea bolnavilor care isi cumpara singuri medicamentele atunci cand au cu ce", a transmis conservatorul prin intermediul unui comunicat de presa, citat de NewsIn.

Diaconu crede ca din orice descriere sincera despre Romania nu trebuie sa lipseasca trenurile care merg cu viteza melcului, craterele din sosele sau toaletele publice mizerabile.

"De asemenea, din traseul turistic al Elenei Udrea trebuie sa faca parte colectia de genti Vuitton ale ministrului, care este, probabil, cea mai valoroasa de acest gen din Romania, precum si defilarea sinistratilor in pantofii cu toc sic donati de Elena Udrea ca unic sprijin acordat populatiei lovite de viituri. In premiera mondiala, Udrea ar putea anunta transportul turistilor in capsule de teleportare, din care acestia sa poata admira craterele din soselele patriei si cozile lungi de masini ale localnicilor, precum si trenurile romanesti care se iau la intrecere cu melcii la viteza si cu toaletele publice la miros", mai arata sursa citata.

Citeste si:
Ana Morodan vrea să vândă sicrie roz. Ce a povestit despre firma de...
Ana Morodan vrea să vândă...

"Iar daca turistii nu vor fi satisfacuti de imaginile inedite ale turismului romanesc, Udrea ar trebui sa ii invite pe calatori, la finalul excursiei, pe plajele din Monte Carlo, acolo unde, potrivit pedelistului Cezar Preda, se iau deciziile care au transformat Romania in gradina de care vorbeste brandul de tara, dar care aduce din ce in ce mai mult a cimitir", conchide vicepresedintele PC.

Cititi si: [VIDEO]: Cum se vinde Romania in lume?

Logo-ul "Explore the Carpathian garden", cumparat de pe internet?


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.