O parte din cheltuieli sunt restituite ulterior. Afisele, timbrele, alte materiale publicitare au costat in 2002, in primul tur, 3 milioane de euro de candidat. La care se adauga 4 milioane pentru spoturile de campanie. si asta nu e tot. Trebuie sa castige si producatorii. "Se inregistreaza o crestere spectaculoasa a vanzarilor. Media anuala este, in general, de 200 de bucati, dar in perioada electorala se ajunge la 3.000 de urne", sustin fabricantii. Pretul unei urne? "Circa 300 de euro cu o durata de viata intre 7 si 10 ani". Iar noua legislatie electorala impune cabine separate cu acces pentru handicapati. Pentru prezidentialele din 2002, probabil cele mai costisitoare din istoria politica a Frantei, statul a deblocat in total 200 milioane de euro. Cat vor valora prezidentialele din 2007? E prematur orice calcul. Nimeni nu se gandeste deocamdata la nota de plata. Toti ochii sunt atintiti asupra principalilor pretendenti.
Despre autor:
Sursa: Curentul.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro