Studiul a fost efectuat de Det Norske Veritas, o companie norvegiana specializata in norme de constructii, care a depistat o defectiune a obturatoarelor (BSR, blind shear rams), care au rolul de a obtura conductele de foraj, in ultima instanta, pentru a evita tasnirea necontrolata a petrolului.
"Cauza initiala a accidentului a fost identificata ca fiind faptul ca obturatoarele nu au putut sa se inchida complet, din cauza unei bucati de conducta de foraj blocata intre blocuri", conchide studiul, care recomanda industriei petroliere sa analizeze aceasta problema, pentru a evita repetarea ei.

Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
H&M experimentează cu șorțuri care captează dioxidul de carbon
Sursa: green.start-up.ro
-
Ce înseamnă PCT crescut la analize
Sursa: garbo.ro
-
S-a lansat asigurarea ING Salary Protect
Sursa: futurebanking.ro
-
Sezonul cald este despre exprimarea personalității!
Sursa: kudika.ro
-
Vize în SUA pentru români. Cum ar putea să scadă rata de neaccpetare a...
Sursa: wall-street.ro