Intr-un experiment facut intr-un bar din Franta, 19 clienti – barbati si femei, au fost pusi sa spuna cat de atragatori se cred in timp ce consumau treptat diferite cantitati de alcool. Cu cat se imbatau mai tare, cu atat se credeau mai aratosi.
Intr-un alt experiment, fiind informati ca participa degustarea unei noi bauturi mentolate. Un grup a consumat bautura cu alcool si alt grup fara.
Dupa o scurta pauza, pentru a lasa alcoolul sa isi faca efectul, participantii la studiu au filmat "o reclama" pentru noua bautura. Apoi li s-a cerut sa se uite la inregistrare si sa spuna cum li se pare ca arata. Toti cei care credeau ca au consumat alcool, chiar daca nu toti chiar bausera, si-au dat note mai mari decat ceilalti, scrie mediafax.
Cercetatorii francezi, americani si olandezi care au efectuat studiul au considerat ca amintirile cu vedete de cinema filmate la un pahar ii fac pe oamenii sa asocieze bautura cu un aspect atragator.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro