Inventia este o combinatie intre cauciuc si o roata normala, fiind folosite cele mai bune elemente din ambele modele. Spre deosebire de cauciucurile traditionale, noile pneuri nu se pot desumfla, fiind rezistente la intepaturi si chiar explozii.
Spre deosebire de cele traditionale, pneul nu are pneumatic rubber shell, deci nimic ce se poate desumfla, iar pecialistii spun ca roata poate fi intepata de trei cuie de 5 milimetri, fara sa piarda presiune. In ciuda existentei unui "strat" special la interiorul anvelopei, noul pneu anti-pana nu vribreaza, iar stratul de protectie nu se "aduna" la partea inferioara a rotii la o stationare indelungata intr-o parcare, potrivit automarket.ro.
Din studiile efectuate de reprezentantii Michelin reiese ca 86% dintre penele pe care le intampina soferii au loc la nivelul suprafetei de rulare. Restul de 14% au loc din cauze diverse, de la probleme cu flancul lateral, la alte probleme ce pot surveni pe drum. Noul pneu va fi scos pe piata cel mai devreme in 2014.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro