Inventia este o combinatie intre cauciuc si o roata normala, fiind folosite cele mai bune elemente din ambele modele. Spre deosebire de cauciucurile traditionale, noile pneuri nu se pot desumfla, fiind rezistente la intepaturi si chiar explozii.
Spre deosebire de cele traditionale, pneul nu are pneumatic rubber shell, deci nimic ce se poate desumfla, iar pecialistii spun ca roata poate fi intepata de trei cuie de 5 milimetri, fara sa piarda presiune. In ciuda existentei unui "strat" special la interiorul anvelopei, noul pneu anti-pana nu vribreaza, iar stratul de protectie nu se "aduna" la partea inferioara a rotii la o stationare indelungata intr-o parcare, potrivit automarket.ro.
Din studiile efectuate de reprezentantii Michelin reiese ca 86% dintre penele pe care le intampina soferii au loc la nivelul suprafetei de rulare. Restul de 14% au loc din cauze diverse, de la probleme cu flancul lateral, la alte probleme ce pot surveni pe drum. Noul pneu va fi scos pe piata cel mai devreme in 2014.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Ford vrea să producă un nou SUV la uzina de la Valencia
Sursa: wall-street.ro