O companie chineza a adoptat infatisarea "Lady Di" pentru promovarea lenjeriei intime, adoptand sloganul: "Simte Romantismul Regalitatii Britanice".
Campania denumita "Diana" a fost lansata de catre Jealousy International, in aeroportul Shenzhen, din sudul Chinei. Potrivit digitaljournal, modelul de pe panourile publicitare poarta un sutien, o pereche de chiloti, bijuterii si tiara. Modelul ce vrea sa o imite pe Printesa Diana, canta la violoncel si se uita la un copil ce ii tine caietul cu partituri.

Potrivit Daily Mail, bizara campanie ce infatiseaza o asa-zisa Printesa de Wales imbracata sumar, marcheaza totodata si aniversarea mortii sale (pe 31 august 1997, Printesa Diana a murit intr-un accident de masina in Paris).

In timp ce in Marea Britanie, acesta data a fost marcata prin 30 de buchete de flori depuse in afara Palatului Kensington Palace, in Shenzhen, data a fost marcata printr-o scena contrastanta.

Se pare ca acesta incercare de a explora imaginea princesei este cel mai nou exemplu care arata cat de capitalizata a fost popularitatea si stralucirea ei in jurul lumii. Clarence House, reprezentantul Printului Charles, nu a comentat inca reclama.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.