Navighezi plictisit pe Facebook si dintr-odata ti s-a facut foame? Ei bine, cel mai mare lant de restaurante din lume s-a gandit la o idee indrazneata: poti comanda direct de pe telefon, imediat ce te conectezi la platforma online.
Facebook a declarat anticipativ ca va lansa in cateva saptamani un serviciu de geolocatie pe telefonul mobil, care-i va ajuta pe cei aproximativ 450 de milioane de utilizatori din intreaga lume sa se pozitioneze pe harta McDonald’s internationala. Potrivit Advertising Age (AdAge), lantul de restaurante fast-food este primul advertiser care beneficiaza de acest serviciu, desi mai exista si alte agentii care lucreaza la implementarea lui pentru alti clienti, cum ar fi PepsiCo, Starbucks, Bravo sau MTV.

McDonald’s va face disponibil aceast nou device prin intermediul unei aplicatii mobile (Get Local!), realizate de catre agentia Tribal DDB, astfel membrii Facebook isi vor putea marca pozitionarea, inclusiv numele restaurantului unde vor manca. Potrivit Gizbuy.com, aceasta pozitionare in spatiu va fi redata in statusul de pe Facebook, acesta updatandu-se mai tarziu cu meniul pe care utilizatorul il va servi in restaurant.

Nu stim cat de mult va surade ideea, insa analistii au prezis ca din numarul urias de utilizatori pe care ii are Facebook in intreaga lume, aproximativ 100 de milioane isi schimba statusul zilnic, cu ajutorul telefonului mobil sau a altor device-uri. In plus, odata lansata, aplicatia ”Geolocatie” va face din Facebook cel mai mare jucator pe piata de socializare online.

Potrivit ReadWriteWeb, aceast parteneriat Facebook-McDonald’s pune la colt alte servicii LBS (pozitionare geografica prin intermediul telefonului mobil), cum ar fi Gowalla, Foursquare, My Town, Loopt sau BrightKite, insa aveti atat de multa incredere in platformele sociale, incat simtiti nevoia sa impartasiti in orice moment unde va pozitionati?

Oare oamenii chiar manifesta un comportament de refulare a frustarilor regimurilor politice mai putin permisive, ori CEO Facebook, Mark Zuckerberg (25 de ani), a avut dreptate cand a declarat ca oamenii au devenit mai deschisi in a afisa online informatii personale si nu prea mai au pretentii in ceea ce priveste intimitatea. [Fondatorul Facebook: Intimitatea nu mai este o norma sociala in online]

Citeste si:
5 pași esențiali pentru alegerea unei companii de împrumut online
5 pași esențiali pentru...



Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.