Din cate se inteleg eu din comunicatul de presa, se pare ca Mazda porneste o ofensiva puternica la nivel tehnic. Noi motoare, noi cutii de viteze, caroserii si trenuri de rulare mai usoare. Niponii vor ca pana in 2015 sa reduce nivelul consumului intregii game cu 30%, fata de cel din 2008.
Ce ne pregateste Mazda?
In primul rand o strategie de reducere a greutatii care se va vedea in noua structura de caroserie numita Skyactiv – Body, aceasta urmand sa fie cu 8% mai usoara si cu 30% mai rigida decat pana acum. Noul sasiu, Skyactiv – Chassis integreaza o noua suspensie, cu 14% mai usoara decat pana acum.
Motorizari mai eficiente
Mazda lucreaza la un motor pe benzina, Skyactiv – G care va avea cel mai ridicat raport de compresie obtinut vreodata de... citeste continuarea pe Motorstory.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Digitail: “Building startups is like swimming towards an unseen island”
Sursa: start-up.ro
-
65.000 de brazi de Crăciun primesc o nouă viață în campania de colectare a...
Sursa: green.start-up.ro
-
Un an de Trendyol în România: gigantul turc de fashion a ajuns la peste 1,3...
Sursa: retail.ro
-
Bea zeama de varză timp de 7 zile și vezi minunea! Iată ce se va întâmpla în...
Sursa: garbo.ro
-
Moșii de iarnă: Tradiții, semnificații și obiceiuri în Sâmbăta Morților
Sursa: kudika.ro
-
Apare o nouă ocupație în România. Are legătură cu industria vinului
Sursa: wall-street.ro