Volkswagen a prezentat o noua galerie foto cu faceliftul modelului Phaeton, caruia i s-a acordat o noua sansa de a se impune. Macar in China.

VW Phaeton faceliftPovestea modelului Phaeton este deja cunoscuta de mai toata lumea si reprezinta o dovada palpabila despre cat de greu este sa patrunzi in pretentioasa clasa de lux. Desi nu duce lipsa de nimic la nivel de performanta si confort, ba chiar la vremea lui a venit cu cateva detalii interesante in plus fata de concurenta, Phaeton s-a dovedit doar un experiment costisitor si nimic mai mult. Costisitor si din punct de vedere al banilor investiti pentru masina in sine, dar si datorita uzinei transparente de la Dresda, construita special de nemti pentru a produce acest model (in trecut si modele Bentley).

Volkswagen nu renunta insa si, cu toate ca nu a anuntat un urmas al lui Phaeton, ii da modelului actual o noua sansa, prin intermediul unui facelift.

VW Phaeton faceliftAcesta consta in schimbarea completa a partii frontale. Un nou spoiler, o noua grila, o gura de aerisire mai mare si faruri noi, cu linia de LED-uri in partea inferioara. Masina arata mai bine, ceva mai rasat, pentru ca avea deja aproape 7 ani de productie si acest lucru se vedea. Mai ales ca de atunci s-au schimbat generatiile tuturor modelelor concurente din clasa de lux. Spatele este de asemenea revizuit, stopurile fiind formate tot din linii de LED-uri, pe modelul urmat de mai multe modele ale marcii.

VW Phaeton faceliftInteriorul a primit modificari discrete, mai multe materiale fiind inlocuite cu unele mai bune calitativ, fiind oferite si mai multe posibilitati de combinare a culorilor. Volkswagen mizeaza la acest capitol pe dorintele clientilor, anuntand posibilitati aproape infinite de personalizare prin intermediul departamentului Volkswagen Exclusive. Phaeton este oferit in versiune cu 3 locuri pe bancheta din spate sau doar 2 locuri individuale. De asemenea se poate opta si pentru o versiune mai lunga cu 120 mm, pentru un plus de spatiu si implicit confort.

VW Phaeton faceliftGama de motorizari cuprinde un motor turbodiesel si 2 pe benzina. Cel mai mici motor pe benzina este un V6 FSI care produce 280 CP, urmat fiind de un V8 cu 335 CP. La varf se regaseste cunoscutul W12 de 6 litri, a carui putere maxima ajunge la 450 CP. Turbodieselul este cel V6 de 240 CP, cunoscut dupa multe alte model VW si Audi.

VW Phaeton faceliftNemtii nu asteapta minuni de la acest facelift. Le este deja clar ca masina nu se poate "atinge" de Seria 7, A8 sau S-Klasse chiar daca este propusa la preturi cu cateva zeci de mii de euro mai mici. VW spera insa sa reduca din pierderile cu acest model printr-o mai buna performanta pe piata chineza, una foarte importanta, care nu este deocamdata atat de pretentioasa ca cea europeana.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.