Volkswagen a arata o noua versiune de caroserie a modelului Polo, sedanurile fiind deosebit de cautate pe pietele emergente.

Rusia este o piata in crestere pentru Volkswagen, asa ca nemtii i-au onorat pe rusi cu prezentarea primului model VW dezvoltata special pentru aceasta piata. Noul Polo Sedan a debutat la Moscova si se vrea o adevarata afacere pentru clientii rusi, fiind propus la un pret putin peste 10.000 euro.

VW Polo SedanPolo Sedan are acelasi design frontal cu versiunea hatchback, doar spatele fiind cu totul altul. Practic, nemtii au integrat un portbagaj pe linia generala a masinii si chiar daca aceasta nu mai arata la fel de bine, au reusit sa o faca cat de cat omogena. Stopurile sunt schimbate, dar pastreaza ceva din linia celor de la hatchback.

VW Polo SedanVW spune ca masina a fost dezvoltata special pentru piata rusa, cu adaptari la clima si drumurile din Rusia. Cu un pret de baza putin peste 10.000 euro, Polo Sedan mizeaza pe atractia rusilor catre calitatea masinii si nivelul de siguranta al acesteia. Chiar daca este construit in Rusia (la uzina din Kaluga) si se adreseaza unei piete mai putin pretentioase, Polo Sedan respecta complet nivelul de calitate global al acelor de la Volkswagen, au afirmat oficialii companiei.

VW Polo SedanUn singur motor a fost anuntat pentru noul Polo Sedan, unul pe benzina, de 1,6 litri si 105 CP. In versiunea standard este disponibila o cutie de viteze manuala, cu 5 trepte. Optional se poate comanda o cutie automata, Tiptronic cu 6 trepte. Germanii spun ca aceasta este cea mai moderna cutie de viteze de pe piata rusa, pentru o masina de clasa mica.

Nivelul de echipare de baza, Trendline, contine la nivelul sigurantei doua airbag-uri si centuri cu prindere in 3 punte. Nivelul urmator, Comfortline, vine cu ABS, iar in echiparea de top, Highline, se ofera airbag-uri laterale si ESP.

VW Polo SedanGermanii spun ca in proiectarea masinii au tinut cont de caracteristicile infrastructurii din Rusia. Au studiat calitatea carburantilor, a drumurilor si impactul climei asupra caroseriei. Astfel, Polo Sedan are un motor mai putin pretentios in ceea ce priveste benzina, are garda la sol mai mare si vopsea mai rezistenta, aplicata intr-un strat mai gros.

Desi VW nu a spus nimic despre o posibila comercializare a acestei versiuni pe alte piete decat cea din Rusia, nu este exclus ca Polo Sedan sa fie oferit ulterior si pe pietele din estul Europei.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.