Te-ar putea interesa și:

Creaza-ti cont cu un singur click

Aboneaza-te prin   
sau prin email

Login

Autentifica-te prin
sau prin email

Nu ai cont? Aboneaza-te

Cum sa iti imbunatatesti reputatia la locul de munca: 7 lucruri esentiale de care sa tii cont

Dovedeste-ti intentia de a fi luat in serios

1/7

Respecta termenele limita

2/7

Ai grija la limbajul nonverbal pe care il folosesti

3/7

Pastreaza criticile pentru tine

4/7

Invita-ti colegii de munca la activitati in afara biroului

5/7

Asculta activ

6/7

Fii ferm, dar flexibil

7/7

O cariera de succes nu se construieste foarte usor, fiind nevoie de foarte multa munca, rabdare si vointa. Dar, pe langa acestea, mai ai nevoie si de reputatie, care este destul de importanta pentru dezvoltarea ta profesionala. Este modul in care te vad oamenii cu care lucrezi zi de zi, dar poate fi si impresia pe care o lasi asupra celor cu care interactionezi pentru prima data. Insa, cel mai important lucru de retinut este faptul ca nu o poti controla si trebuie sa ai foarte mare grija la modul in care te comporti. In continuare iti aratam cateva lucruri esentiale pe care ar trebui sa le ai in vedere la locul de munca pentru a-ti imbunatati reputatia.

Ultima ora din Politica pe 9AM

Contacteaza-ne

Foloseste formularul de mai jos

sau mai rapid pe