In goana dupa profit cat mai mare, multi producatori recurg la modalitati nu tocmai ortodoxe prin care isi pacalesc clientii. Se folosesc, in principal, cateva tehnici simple prin care cumparatorul este indus in eroare: proprietatile unui produs sunt exagerate pe eticheta (sau chiar inventate), ambalajele ascund o cantitate mica de produs, se ofera "gratuit" o anumita cantitate si multe altele. Iata cateva imagini facute de persoane care s-au simtit pacalite dupa ce au plecat de la supermarket.


Despre autor:

Clara Vacaru
Clara Văcaru a revenit in echipa 9am in anul 2022, după o pauză de doi ani. Pasionată de știri de când se știe, a terminat Facultatea de Jurnalism și lucrează în presă de peste 10 ani.
Crede cu tărie că “informația este putere” și visează ca, în viitor, să aibă o afacere în domeniul educației.
Mai multe

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.