IKEA a lansat o inițiativă prin care cumpără mobilier vechi de la oameni, pe care îl vinde mai apoi drept obiecte second-hand sau sunt reciclate. În schimbul vânzării, clienții vor primi vouchere.

Comerciantul numărul 1 mondial de mobilă a anunţat că iniţiativa ‘Buy Back’ face parte din obiectivul său de a deveni o companie complet circulară şi cu un impact pozitiv asupra mediului până în 2030.

Acest proiect se va desfășura în 27 de ţări începând din 24 noiembrie şi până în 3 decembrie. În schimbul fostului mobilier, clienţii vor primi vouchere pe care le vor putea utiliza la magazinele IKEA, iar valoarea voucherelor va depinde de starea în care se află obiectele de mobilier pe care le revând.

Clienţii IKEA cu obiecte aproape noi, vor primi vouchere echivalente cu 50% din preţul iniţial al obiectelor, în timp ce mobilierul cu zgârieturi minore, va fi răscumpărat de IKEA la 40% din valoarea iniţială. În sfârşit, mobilierul în stare avansată de uzură, cu mai multe zgârieturi, va fi răscumpărat la 30% din valoarea iniţială.

Compania suedeză a specificat că voucherele nu au o dată de expirare, tocmai pentru a-i încuraja pe clienţi să cumpere obiecte de mobilier numai atunci când au nevoie de ele.

„Făcând traiul sustenabil mai simplu şi mai accesibil, IKEA speră că iniţiativa va ajuta clienţii săi să ia poziţie faţă de consumul excesiv care este Black Friday, a anunţat grupul suedez făcând referire la reducerile practicate de mulţi comercianţi în ziua de 27 noiembrie.

IKEA a afirmat că toate obiectele care nu vor putea fi revândute vor fi reciclate sau donate.

Până în anul 2021, IKEA își propune ca în fiecare din magazinele sale să existe zone dedicate unde oamenii îşi vor putea revinde mobilierul vechi şi să găsească mobilier reparat sau recondiţionat.

Magazinul IKEA din România a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. În luna iunie 2019, IKEA a inaugurat noul magazin de pe Bulevardul Theodor Pallady din Capitală, o investiţie de 90 de milioane de euro care a creat 600 de noi locuri de muncă, precizează g4media.ro

Citeste si:
Paradox în restaurante. Certificatele verzi ale clienților,...
Paradox în restaurante....

Despre autor:

Valentina Podgorneac
Valentina Podgorneac este originară din Republica Moldova și la vârsta de doar 16 ani a ales să se mute la București pentru a-și continua studiile liceale. În anul 2017 a absolvit un colegiu cu profil economic, însă pasiunea pentru scris a fost mult mai puternică decât orice altă dorință. În timpul studiilor a redactat comunicate de presă în cadrul Organizației Studenților și Elevilor Basarabeni din București. A efectuat stagii de practică la agenția de presă RADOR și la Biroul de Comunicare al Ministerului Educației, acumulând multe informații și sfaturi utile pentru viitoarea sa carieră. A urmat un Curs de Dicție și Discurs Public cu Veronica Coberman, mentor în comunicare.

Valentina Podgorneac este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București, iar de mai bine de un an face parte din familia 9AM. Iubește să știe tot ce mișcă, să fie informată, și la rândul ei, să informeze și pe alții, deoarece un om informat este un om puternic. Pentru ea, scrisul nu este doar o pasiune, ci un stil de viață.
Mai multe

Ultima actualizare: 13 Octombrie 2020 - 04 : 10

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.