Tinerii din generatia Millennials, nascuti in 1980-2000, sunt destul de greu de abordat de catre angajatori, in conditiile in care salariul nu este cel mai important, nici singurul aspect pe care il iau in considerare in alegerea unui loc de munca.

Potrivit acestora, generatia Millennials, sau generatia Y, se diferentiaza de generatia X (parintii lor) in ceea ce priveste decizia de a accepta un job, prin mai multe aspecte: in primul rand, tinerii
Millennials au dorinta de a promova cat mai repede, neavand rabdarea necesara parcurgerii tuturor etapelor de evolutie profesionala si, acelasi timp, isi manifesta dorinta de a dezvolta abilitati de lideri.

In al doilea rand, sunt cu un pas in fata comparativ cu generatia anterioara, datorita familiaritatii Internetului si a canalelor de socializare online, cu care practic au crescut.

"Accesul la mediul online le permite sa fie mult mai informati despre companiile din piata, sa fie mai comunicativi si creativi decat generatiile anterioare. In plus, cei mai multi dintre ei sunt deschisi
la noi provocari si isi asuma fara rezerve implicarea in proiecte pentru care inca nu sunt pregatiti profesional", spune Raluca Penes, HR Coordinator, Smartree.

Tinerii Millennials au o viziune complexa asupra vietii in general si a carierei in particular.

Pe de o parte, pentru ei, ideea de echilibru este esentiala, timpul liber si posibilitatea de a practica hobby-urile fiind foarte importante. Pe de alta parte, isi doresc sa lucreze in companii cu a caror cultura si valori sa se poata identifica, pentru a simti ca efortul lor are un sens. De aceea, companiile angajatoare trebuie sa aiba in vedere mai multe aspecte in strategia lor de recrutare.

Pachetul salarial si cel de beneficii trebuie sa fie unul destul de motivant si complex.

In afara de salariu, tinerii isi doresc multe alte beneficii, precum asigurare medicala, abonament la o sala de sport, zile libere, carduri de reducere. Ei intreaba chiar in cadrul primului interviu de recrutare care sunt beneficiile asigurate de compania respectiva, potrivit analizei Smartree.

Citeste si:
Cum să faci compania ta o destinație de top pentru tinerii din...
Cum să faci compania ta o...

Smartree proceseaza 450.000 de angajati anual si are peste 150 de clienti, in majoritate companii multinationale, dar si companii cu capital integral romanesc. Compania beneficiaza de experienta si competentele a peste 80 de specialisti in payroll, administrare de personal, recrutare si munca temporara, relateaza MEDIAFAX.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.