"Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 100 lei la 500 lei, persoanele fizice care calatoresc cu mijloacele de transport public fara titlu de calatorie valabil, care refuza sa prezinte organelor de control titlul de calatorie, care au un comportament inadecvat sau care deterioreaza mijloacele de transport", se arata in proiectul de act normativ.
Proiectul mai prevede infiintarea Asociatiei metropolitane de transport Bucuresti-Ilfov (AMTBI), in urma desfiintarii Autoritatii Metropolitane de Transport Bucuresti, infiintate in 2011, si a Companiei de Transport Metropolitan Bucuresti - Ilfov (CTMBI).
AMTBI este mandatata prin hotarari ale autoritatilor deliberative ale unitatilor administrativ-teritoriale membre sa: elaboreze politica si strategia unitara privind serviciului metropolitan de transport public la nivelul municipiului Bucuresti, al judetului Ilfov si al unitatilor administrativ-teritoriale urbane si rurale situate in judetul Ilfov; asigure infiintarea, organizarea, coordonarea, reglementarea, planificarea, autorizarea, monitorizarea si controlul serviciului metropolitan de transport public prestat pe raza unitatilor administrativ-teritoriale membre; asigure prestarea, gestionarea si functionarea integrata multimodala a serviciului metropolitan de transport public la nivelul municipiului Bucuresti si al judetului Ilfov si sa asigure modernizarea, reabilitarea, dezvoltarea si exploatarea, intr-o viziune unitara, a infrastructurii de transport public aferenta serviciului, potrivit acordului de asociere si statutului asociatiei incheiate intre Consiliului General al Municipiului Bucuresti, Consiliului Judetean Ilfov si consiliile locale ale unitatilor administrativ-teritoriale membre.
CTMBI are statut de operator regional si se organizeaza ca societate comerciala cu capital social 100% al unitatilor administrativ-teritoriale membre ale AMTBI.
AMTBI nu are calitatea de operator si nu poate desfasura activitati economice directe. Cheltuielile de functionare ale AMTBI se finanteaza din urmatoarele surse: contributiile membrilor asociatiei la formarea patrimoniului initial, cotizatiile anuale si alte contributii de la bugetele locale ale unitatilor administrativ-teritoriale membre, retinerea unei cote de 5% din incasarile operatorilor provenite din vanzarea titlurilor de calatorie si administrarea spatiilor de parcare, cu exceptia incasarilor sub forma de compensatii financiare, dobanzile rezultate din plasarea sumelor disponibile, in conditiile legii, donatii, sponsorizari sau legate,
venituri legal constituite provenite din taxe de autorizare si activitati de consultanta si alte surse de venituri prevazute de lege.
Astăzi expiră polițele RCA emise de Euroins. Ce amenzi riscă...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro