"Nadlac-Arad este o autostrada impartita in doua loturi: Nadlac-Arad, lotul I si Nadlac-Arad, lotul II. Pentru amandoua loturile contractele au fost semnate de doamna ministru Anca Boagiu. Deci, daca ne referim la proasta guvernare a doamnei Anca Boagiu, trebuie sa recunosc ca e prima oara in viata mea cand sunt suta la suta de acord cu domnul presedinte Basescu", a afirmat Sova pentru MEDIAFAX.
Mentionand ca pentru lotul I al autostrazii Nadlac-Arad contractul a fost semnat cu firma lui Nelu Iordache, Sova a declarat: "Infractiunile comise la atribuirea lotului Nadlac-Arad lotul I au fost principala cauza pentru care Programul Operational pentru Transport a fost suspendat de catre Comisia Europeana timp de un an de zile. In loc sa se mire, domnul presedinte Basescu mai bine si-ar pune problema de ce a trebuit ca doamna Boagiu sa semneze in conditiile comiterii de infractiuni - asa a apreciat Directia de Lupta Antifrauda in urma controlului - si de ce din aceasta cauza am avut Programul Operational pentru Transport suspendat timp de un an de zile".
In ceea ce priveste al doilea lot al autostrazii Nadlac-Arad, Dan Sova a mentionat ca firma Alpine Bau a dat faliment in Austria, nu in Romania.
"Ma indoiesc ca Guvernul Romaniei ar fi putut sa intervina pentru a evita falimentul Alpine in Austria. Daca poate Presedintia, i-am fi recunoscatori sa rezolve falimentul Alpine in Austria", a comentat Sova.
"Singurul lucru care se putea face si care s-a facut, in acord cu reprezentantii Comisiei (Europene), a fost ca pentru 15% din Nadlac-Arad lotul doi, care a ramas neexecutat de catre Alpine, sa se reia o procedura de licitatie pentru a desemna o noua firma care sa realizeze cei 15% ramasi. Era singura posibilitate in contextul procedurilor si fondurilor europene. Asta a fost stabilit impreuna cu Comisia Europeana, tot ceea ce spune domnul presedinte Basescu, cu compensari, cu sa dam bani, cu sa continue sunt niste povesti", a sustinut ministrul.
Sorin Grindeanu, acuzații la adresa guvernării: „Nu știm unde s-au...
El a mentionat ca singura posibilitate este reluarea licitatiei, dupa ce un expert va stabili ce reprezinta cei 15% neexecutati, respectiv lucrarile ramase de efectuat.
Sova a mai sustinut ca procedurile pentru atribuirea noilor contracte au fost declansate, iar castigatorii licitatiilor pentru cele doua tronsoane de autostrada vor fi desemnati pana la finalul acestui an.
Citeste si: Basescu: Autostrada Arad-Nadlac, emblema neputintei si a proastei guvernari
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro