Producătorul de jocuri şi jucării Mattel a dezvăluit un nou program de reciclare pentru produse deteriorate sau care nu mai sunt utilizate, începând cu păpuşile Barbie, maşinuţele Matchbox şi produsele pentru construit din seria Mega.

Consumatorii interesaţi pot accesa site-ul web al companiei, pot imprima, gratuit, o etichetă de expediţie şi pot trimite jucăriile uzate prin intermediul serviciilor poştale.

Compania va sorta produsele în funcţie de tipul de material şi le va recicla, în cazul în care acest lucru este posibil.

Pentru articolele care nu pot fi reciclate pentru a fabrica jucării noi, Mattel se angajează să le transforme în articole de calitate inferioară sau în energie.

Programul va viza iniţial doar mărcile Barbie, Matchbox şi Mega, dar şi alte mărci vor fi adăugate ulterior.

Acest program, numit „Mattel PlayBack'', ar trebui să ajute compania să îşi atingă obiectivul de a utiliza în exclusivitate materiale reciclate, reciclabile sau bioplastic (biomasă sau biodegradabile) până în anul 2030 la fabricarea tuturor jucăriilor şi a ambalajelor acestora.

Lansat iniţial în Statele Unite şi Canada, programul va fi extins în Franţa, Germania şi Regatul Unit prin intermediul partenerilor, a declarat luni Mattel, potrivit AGERPRES.


Despre autor:

Lorena Martin
 Lorena Marin este redactor de beauty și skincare. Ea s-a alăturat echipei 9AM de când se află pe băncile facultății. Tot atunci a început să colaboreze și cu publicația Kudica.ro. Tânăra este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, licențiată în publicitate, autoare a lucrării de diplomă „Particularități ale publicității make-up-ului contemporan”.
Mai multe

Ultima actualizare: 11 Mai 2021 - 02 : 05

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.