Facebook și Google nu elimină toate reclamele care sunt de fapt înșelătorii, potrivit unui studiu făcut în Marea Britanie de un grup care aparține Asociației Consumatorilor.
Studiul arată că Google a ignorat 34% dintre reclamele raportate. Iar Facebook a ignorat peste un sfert. Acum urmează partea mai interesantă. 15% dintre cei intervievați au căzut victimă acelor reclame. Dintre ei, 27% au fost înșelați pe Facebook și 19% pe Google.
Cu siguranță numărul celor păcăliți este mai mare: cred că nu toți au declarat că au fost păcăliți.
În aceste condiții, grupul britanic Which, care a făcut studiul pe un eșantion de 2.000 de persoane, ne îndeamnă să nu fim creduli, în primul rând. Și, desigur, a trimis raportul și giganților Facebook și Google, împreună cu recomandarea de a fi mai vigilenți și de a simplifica modul de raportare a reclamelor ce par înșelătorie.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Italienii vor să limiteze numărul de turiști în ariile sale naturale: ce...
Sursa: wall-street.ro