Facebook și Google nu elimină toate reclamele care sunt de fapt înșelătorii, potrivit unui studiu făcut în Marea Britanie de un grup care aparține Asociației Consumatorilor.

Studiul arată că Google a ignorat 34% dintre reclamele raportate. Iar Facebook a ignorat peste un sfert. Acum urmează partea mai interesantă. 15% dintre cei intervievați au căzut victimă acelor reclame. Dintre ei, 27% au fost înșelați pe Facebook și 19% pe Google.

Cu siguranță numărul celor păcăliți este mai mare: cred că nu toți au declarat că au fost păcăliți.

În aceste condiții, grupul britanic Which, care a făcut studiul pe un eșantion de 2.000 de persoane, ne îndeamnă să nu fim creduli, în primul rând. Și, desigur, a trimis raportul și giganților Facebook și Google, împreună cu recomandarea de a fi mai vigilenți și de a simplifica modul de raportare a reclamelor ce par înșelătorie.

Citeste si:
Mesaj pentru Cornelia Catanga de la fiul ei
Mesaj pentru Cornelia Catanga...


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.