"Va fi foarte fragmentat, asa ca va fi nevoie de foarte mult timp. Acesta nu este un plan pe un an, ci mai degraba pe 5-10 ani", a adaugat Mosseri.
Acesta a declarat ca scopul sau este de a "conecta punctele" intre cumparatori, vanzatori si numarul urias de "influenceri" de pe platforma Instagram. Instagram a inceput recent sa testeze noile functii, la cererea utilizatorilor sai, brandurilor si influencilor populari, care au un numar mare de urmaritori, scrie Hotnews.ro.
Oficialii estimeaza ca acest lucru ar putea aduce castiguri de pana la 15 miliarde de dolari din reclame si promovari, aproape un sfert din totalul castigat de Facebook.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
Cum se reciclează: cablurile și încărcătoarele, „inima” sustenabilității mobile
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeile care redefinesc felul în care ne bucurăm de artă
Sursa: start-up.ro
-
După Auchan a venit rândul REWE: Penny deschide primul magazin autonom din...
Sursa: retail.ro
-
Alpha Bank a avut un profit net de 16 milioane de euro în T1 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Irina Columbeanu vine în România! Proprietarul azilului unde locuiește tatăl...
Sursa: kudika.ro
-
iSense Solutions: Cum arată topul celor mai cunoscuți lideri din România
Sursa: wall-street.ro