"Va fi foarte fragmentat, asa ca va fi nevoie de foarte mult timp. Acesta nu este un plan pe un an, ci mai degraba pe 5-10 ani", a adaugat Mosseri.
Acesta a declarat ca scopul sau este de a "conecta punctele" intre cumparatori, vanzatori si numarul urias de "influenceri" de pe platforma Instagram. Instagram a inceput recent sa testeze noile functii, la cererea utilizatorilor sai, brandurilor si influencilor populari, care au un numar mare de urmaritori, scrie Hotnews.ro.
Oficialii estimeaza ca acest lucru ar putea aduce castiguri de pana la 15 miliarde de dolari din reclame si promovari, aproape un sfert din totalul castigat de Facebook.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro