Fotografia oului care a batut recordul de like-uri pe Instagram face parte dintr-o campanie de promovare a sanatatii mintale, care vrea sa constientizeze populatia fata de presiunea retelelor de socializare, relateaza EFE.

Pe contul @world_record_egg, unde a aparut la 4 ianuarie imaginea lui "Eugene", cum este cunoscut oul, a postat un clip in care oul apare cu coaja crapata, ca urmare a atentiei mediatice masive primite in ultimul timp, scrie Agerpres.

"Presiunea retelelor de socializare ma copleseste. Daca si tu te confrunti cu aceeasi problema, atunci vorbeste cu cineva", se arata in acest clip care trimite la linkul talkingegg.info pentru a obtine mai multe informatii.

Acest link face trimitere la o pagina in care se afla o lista de tari cu diferite servicii de sanatate mintala pentru a trata problema. Din 4 ianuarie, celebrul ou a primit peste 50 de milioane de like-uri, fapt ce a suscitat numeroase speculatii despre cine s-ar afla in spatele contului @world_record_egg.

Initial s-a crezut ca face parte dintr-o strategie de marketing, insa publicistul britanic Chris Godfrey a explicat ca nu este vorba de a promova sau de a anunta ceva, ci de a obtine cat mai multe 'like-uri' posibile la aceasta imagine.

S-a crezut la inceput si ca scopul lui "Eugene" este de a o depasi pe top-modelul Kylie Jenner, care detine recordul mondial de like-uri pe Instagram.

Acum oul a ajuns la 10 milioane de followeri, iar mesajul sau poate ajunge la un numar cat mai mare de persoane in jurul lumii.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.