Publicatia britanica New Musical Express (NME) va deveni, incepand din 18 septembrie, un saptamanal gratuit, al carui tiraj de 300.000 de exemplare va fi distribuit in universitati, statii de tren si la punctele de vanzare a presei partenere din Marea Britanie.

Muzica va ramane principala sectiune a revistei, care va dezbate si probleme ce tin de film, moda, politica, jocuri, tehnologie si televiziune. "NME este deja un jucator important si o influenta in spatiul muzical, dar cu aceasta transformare vom fi mai mari, mai puternici si mai influenti. Fiecare brand media se afla acum intr-o calatorie spre viitorul digital. Asta nu insemana ca vom abandona printul, dar inseamna ca el trebuie sa se schimbe. Viitorul este un loc incitant, iar NME tocmai a spart usa", a declarat editorul Mike Williams, fiind citat de femalefirst.com.

"Acest brand in varsta de 63 de ani a fost deja un lider in ceea ce priveste spatiul digital si si-a marit publicul in ultimii 20 de ani. A reusit asta pentru ca muzica este o pasiune importanta, iar acum este momentul sa investim in aducerea NME spre o comunitate mai mare pentru partenerii nostri comerciali", a declarat Marcus Rich, CEO al Time Inc UK, care detine NME.

Retail jobs

Oficialii NME planuiesc o crestere importanta a continutului prin toate platformele disponibile, adaugand evenimente live si materiale video.
Lansata in 1952 sub numele New Musical Express, revista NME a prezentat saptamanal publicului stiri din domeniul muzical, cronici, reportaje si interviuri, scrie MEDIAFAX.

Site-ul NME.com a fost lansat in 1996, fiind unul dintre primele pagine de internet de gen din lume. In prezent, prin platformele digitale, canale social media si revista saptamanala, brandul ajunge la 3,9 milioane de persoane in fiecare saptamana. Anul acesta, pe coperta NME au aparut, printre altii, Florence Welch, Wolf Alice, Muse, Kanye West si The Libertines.

Incepand cu anul 1953, revista ofera anual premii muzicienilor, sub numele de NME Poll Winners Concert, devenit apoi NME Awards. Trofeele inmanate castigatorilor se asemana cu o mana al carui deget mijlociu sta ridicat. Din anul 2004, ceremonia este sponsorizata de orasul Austin, Texas (Statele Unite ale Americii).

Citeste si:
Ana Baniciu, rugată să pozeze în revista Playboy! Nimeni nu se...
Ana Baniciu, rugată să pozeze...

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.