Revista satirica franceza Charlie Hebdo a depasit pragul de 200.000 de abonati, fata de 10.000 cati erau inainte de atentatul din 7 ianuarie, care i-a decimat redactia, a anuntat marti un manager al publicatiei, relateaza Le Monde, in editia electronica.
Peste 200.000 de persoane au platit 70 de euro pentru a-si face un abonament la saptamanalul satiric Charlie Hebdo. Astfel, numai din abonamente, Charlie Hebdo a incasat 14 milioane de euro. "Incasarile publicatiei (din vanzari si abonamente) vor fi destinate integral sustinerii acesteia, indiferent de suma (obtinuta). Nu se vor acorda dividende pentru actionari", a subliniat sursa citata.

Pe de alta parte, ea a precizat ca "donatiile obtinute (2,37 milioane de euro) vor fi oferite integral urmasilor victimelor". Cumuland vanzarile, abonamentele, donatiile si ajutorul public, Charlie Hebdo ar putea strange aproape 30 de milioane de euro, o suma importanta tinand cont de faptul ca revista se confrunta cu dificultati financiare inainte de atentat, scrie MEDIAFAX.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.