Tabloidul The Sun si-a schimbat logoul in "The Son", pentru a marca nasterea bebelusului regal britanic, primul copil al printului William si al sotiei sale, Catherine, potrivit editiei online a acestei publicatii.

Vestea despre nasterea bebelusului a fost intampinata cu multa bucurie de miile de britanici iesiti pe strazile din Londra, dar si de presa din Marea Britanie, care a salutat acest moment istoric pentru familia regala. Evenimentul a fost relatat pe prima pagina a tututor ziarelor britanice, atat in tabloide, cat si in publicatiile quality, potrivit unei analize a guardian.co.uk.

Tabloidul The Sun a optat pentru schimbarea amuzanta a logoului sau traditional, modificandu-si numele in "The Son" ("Fiul"). Acest logo inedit, aparut si in editia tiparita, poate fi vazut pe site-ul tabloidului, deasupra unei fotografii care prezinta anuntul oficial referitor la nasterea bebelusului regal, plasat pe un panou in fata Palatul Buckingham din Londra, scrie MEDIAFAX.

Alte trei ziare britanice - Daily Telegraph, Daily Express si Daily Star - au ales exact acelasi titlu - "It's a boy!" ("E baiat!") -, publicat deasupra unei fotografii cu ducesa de Cambridge.

Ziarul gratuit Metro, care a publicat si el o fotografie cu Kate, a optat pentru un titlu sub forma unui joc de cuvinte ("Oh boy!") si a alocat acestui subiect sase pagini. In schimb, tabloidul Daily Mail a alocat primele sale 18 pagini acestui subiect. Pe prima pagina Daily Mail a publicat o fotografie a printului Charles si a ales titlul "Oh boy! One's a grandpa" (Oh, Doamne! Cineva a devenit bunic").

Daily Mirror a publicat pe prima sa pagina o fotografie a cuplului princiar si a ales titlul "Our little prince" ("Printul nostru cel mic"). Subiectul este relatat in nu mai putin de 11 pagini in aceasta publicatie.

The Times, care publica dosare ample pe teme de maxima importanta, a optat pentru un titlu sonor: "A prince is born" ("S-a nascut un print"). Aceeasi publicatie dezbate subiectul in noua pagini, plus un "supliment special" si un "buletin special cu arborele genealogic al familiei regale".

Citeste si:
The Guardian ar putea deveni tabloid
The Guardian ar putea deveni...

Titlul ales de The Guardian, "A birth, a boy, a prince, a king" ("O nastere, un baiat, un print, un rege") este mai degraba unul liric. Subiectul este relatat in patru pagini, de doua ori mai multe decat cele care pot fi gasite in The Independent, o publicatie cu simpatii republicane.

The Financial Times, o publicatie care considera ca afacerile fac lumea sa se invarta si favorizeaza meritocratia in defavoarea aristocratiei, a fost cel mai retinut dintre publicatiile nationale britanice. A publicat pe prima sa pagina fotografia cu anuntul nasterii bebelusului regal, expus pe panoul din fata Palatului Buckingham, si doar o stire foarte scurta, in pagina a doua, si un scurt articol cu titlul "Time to get used to «God Save the King» again" ("A venit timpul sa ne obisnuim din nou cu cantecul «God Save the King»").

Citeste si:
Chris Martin si Dakota Johnson s-au despartit, relateaza presa...
Chris Martin si Dakota...

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.