Televiziunea rusă de stat a prezentat recent cazul unor părinți al căror fiu a murit în războiul din Ucraina. Cei doi au primit despăgubiri de la stat, pentru decesul copilului lor, și au decis să își cumpere o mașină nouă. De altfel, pentru a sărbători achiziția noului autoturism, cei doi au decis ca prima plimbare să o facă spre cimitir.
Și-au cumpărat o mașină cu banii primiți pentru moartea fiului lor
„In memoria fiului nostru am cumparat o masina noua si frumoasa”, spune tatăl soldatului Alexei. El susține că visul fiului lor era să cumpere o mașină albă.
Înregistrarea, publicată de canalul de Telegram „Ucraina 365”, șochează prin cinism și a stârnit ample discuții pe rețelele de socializare.
Chiar și utilizatorii ruși sunt revoltați de acest... schimb, informează ziare.com.
"Nu este un schimb demn! A înlocuit viața fiului cu o mașină. Nu exista altă modalitate de a cumpăra o mașină?"
„Nici măcar nu mi-aș ridica mâna pentru banii primiți pe viața fiului meu, sunt doar lacomi, nu o națiune”.
"Și de ce, în memoria fiului, nu dați bani pentru un monument? Principalul lucru este să cumpărați o rablă. Uf... ", scriu utilizatorii.
A Russian soldier was killed in Ukraine. His family used the "casket money" to buy a new car.
Russian TV filmed a story about it, showing them driving to the cemetery for the first time. They highlighted the car, not caring about the dead person. #UkraineRussianWar pic.twitter.com/y3LCygASBC— Anton Gerashchenko (@Gerashchenko_en) July 18, 2022
„Trăiesc doar într-un film sovietic nebun”, comentează jurnalistul și bloggerul ucrainean Denis Kazansky la videoclip.
3 sfaturi pentru alegerea celei mai bune folii de display pentru...
Televiziunea rusă de stat pune accent pe ajutorul pe care guvernul îl acordă familiilor ai căror fii mor în război. Despre Alexei, de exemplu, au spus că a murit pe front „ca bunicii și străbunii, contra fascismului”, dar reportajul s-a axat pe mașina cumpărată după moartea lui, mașină pe care părinții o prezintă mândri în fața camerelor.
Despre autor:
Crede cu tărie că “informația este putere” și visează ca, în viitor, să aibă o afacere în domeniul educației.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
#GreenEnergy4Everyone – Claudiu Butacu: informarea, soluția pentru prosumatori
Sursa: green.start-up.ro
-
Digital Banking Scorecard: Digitalizarea versus nevoile clienților
Sursa: futurebanking.ro
-
Atplay, locul care arată că poți să educi copiii prin tehnologie și jocuri
Sursa: start-up.ro
-
Studiu: Inflația și taxele mărite, principalele cauze ale problemelor din retail
Sursa: wall-street.ro
-
Irina Fodor, mesaj acid pentru foștii jurați Chefi la cuțite: Nu am scăzut...
Sursa: kudika.ro