Televiziunea rusă de stat a prezentat recent cazul unor părinți al căror fiu a murit în războiul din Ucraina. Cei doi au primit despăgubiri de la stat, pentru decesul copilului lor, și au decis să își cumpere o mașină nouă. De altfel, pentru a sărbători achiziția noului autoturism, cei doi au decis ca prima plimbare să o facă spre cimitir.
Și-au cumpărat o mașină cu banii primiți pentru moartea fiului lor
„In memoria fiului nostru am cumparat o masina noua si frumoasa”, spune tatăl soldatului Alexei. El susține că visul fiului lor era să cumpere o mașină albă.
Înregistrarea, publicată de canalul de Telegram „Ucraina 365”, șochează prin cinism și a stârnit ample discuții pe rețelele de socializare.
Chiar și utilizatorii ruși sunt revoltați de acest... schimb, informează ziare.com.
"Nu este un schimb demn! A înlocuit viața fiului cu o mașină. Nu exista altă modalitate de a cumpăra o mașină?"
„Nici măcar nu mi-aș ridica mâna pentru banii primiți pe viața fiului meu, sunt doar lacomi, nu o națiune”.
"Și de ce, în memoria fiului, nu dați bani pentru un monument? Principalul lucru este să cumpărați o rablă. Uf... ", scriu utilizatorii.
A Russian soldier was killed in Ukraine. His family used the "casket money" to buy a new car.
Russian TV filmed a story about it, showing them driving to the cemetery for the first time. They highlighted the car, not caring about the dead person. #UkraineRussianWar pic.twitter.com/y3LCygASBC— Anton Gerashchenko (@Gerashchenko_en) July 18, 2022
„Trăiesc doar într-un film sovietic nebun”, comentează jurnalistul și bloggerul ucrainean Denis Kazansky la videoclip.
Cum îți poți face mașina să arate mai bine: 6 îmbunătățiri de adus
Televiziunea rusă de stat pune accent pe ajutorul pe care guvernul îl acordă familiilor ai căror fii mor în război. Despre Alexei, de exemplu, au spus că a murit pe front „ca bunicii și străbunii, contra fascismului”, dar reportajul s-a axat pe mașina cumpărată după moartea lui, mașină pe care părinții o prezintă mândri în fața camerelor.
Despre autor:
Crede cu tărie că “informația este putere” și visează ca, în viitor, să aibă o afacere în domeniul educației.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
1 Mai cu mici și bere: la ce spune ANPC să fim atenți
Sursa: wall-street.ro