Foarte multe branduri aleg sa copieze cu nerusinare diverse elemente din culturi locale, fara ca macar sa recunoasca "furtul" sau sa ofere sursa de inspiratie, noteaza boredapanda.com.
Un astfel de scandal a fost anul trecut cand colectia de toamna Dior era extrem de familiara cu costumele populare din Romania. De altfel, erau haine cu detalii aproape identice cu unele care se pot gasi pe costume traditionale din Bihor.
Casa de moda Dior vinde un astfel de produs, o vesta, cu suma de 30.000 de euro. Motiv pentru care cineva a decis sa intervina si sa schimbe lucrurile, mai ales pentru ca nimic din profitul obtinut de Dior nu va ajunge la comunitatea din Bihor.
Astfel, o revista de moda cu continut integral romanesc, Beau Monde, a lansat o campanie pentru constientizarea valorilor romanesti si pentru promovarea hainelor rustice. In cadrul Bihour Couture se vand haine care conserva spiritul din Crisana. Este un proiect care plateste mesterii si designerii locali care confectioneaza imbracamintea dupa stilul batranesc.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro