O echipa de cercetatori din Connecticut, SUA, a stat de vorba cu un grup de studenti despre vizita lor la muzeu: ce exponate au vazut, detaliile exponatelor, ordinea in care le-au vazut.
Cei care au facut fotografii in mod constant nu si-au putut aminti prea multe detalii in legatura cu exponatele carora le-au facut poze.
Doctorul Linda Henkel, care a condus experimentul, numeste acest fenomen: "handicapul fotografului".
Henkel studiaza in momentul de fata daca efectul este mai accentuat sau nu in fucntie de continutul pozei: de exemplu daca este imaginea unei persoane in loc de un obiect.
"Oamenii se bazeaza pe tehnologie pentru a tine minte pe ei, folosesc camera pentru a inregistra un eveniment si astfel ei nu se implica total - ceea ce duce la efecte negative asupra memoriei", spune Henkel.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Inspector ITM, reţinut după ce ar fi beneficiat de un plin de benzină pentru...
Sursa: wall-street.ro