Studiul cercetatorilor americani, publicat in Journal of Consumer Research, a analizat datele oferite de 2.500 de clienti, pe o perioada de peste sase ani, autorii lucrarii descoperind ca, in timp ce singuratatea contribuie la "materialism", cele doua au o relatie bidirectionala, scrie MEDIAFAX.
Definind materialismul ca "importanta pe care consumatorii o acorda achizitionarii si detinerii unor bunuri materiale", studiul sustine ca acesta poate afecta relatiile sociale, determinand amplificarea sentimentului de singuratate. Cercetatorii au descoperit ca acest cerc vicios se aplica doar in cazul a doua subtipuri de materialism - "achizitionarea unor bunuri ca sursa de fericire" si "posesia definita ca succes", amandoua amplificand, in timp, sentimentul de singuratate.
Daca oamenii se asteapta ca achizitionarea unei rochii sa vindece un sentiment interior de nefericire sau daca o fac doar pentru a le arata prietenilor si colegilor cat de fericiti sunt, aceasta actiune ar putea conduce la o stare de singuratate mult mai accentuata decat inainte de sesiunea de cumparaturi.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro