Fiecare companie din Romania ar trebui sa cheltuiasca banii pe cateva lucruri foarte simple.

Productivitatea unei companii reprezinta abilitatea organizatiei de a pune in aplicare cu succes o strategie generala intr-un timp stabilit. Insa care sunt factorii care asigura productivitatea companiei si ii ajuta pe angajati sa-si indeplineasca sarcinile in timp util?

Dezvoltarea tehnologica din ultimele decenii a dus la cresterea competitivitatii in mediul economic. Companiile au inceput sa foloseasca internetul si diferite produse software pentru a deveni din afaceri regionale afaceri cu expunere la nivel mondial.

Multe companii au raspuns la aceste schimbari prin automatizarea procesului de lucru si prin obtinerea unor informatii industriale pe care le-a utilizat in avantajul propriu, conform ehow.com.

In prezent, tehnologia este indispensabila productivitatii, iar tot mai multe companii vor sa se bucure de realele avantaje pe care aceasta le ofera. Iata cat de importanta este tehnologia si de ce fiecare companie din Romania ar trebui sa cheltuiasca banii pe produse legate de tehnologie:

1. Duce la cresterea productivitatii

Micile afaceri trebuie sa profite de fiecare oportunitate pentru a ajuta angajatii sa-si indeplineasca sarcinile in timp util. Tehnologia de care are nevoie variaza de la echipamentele de printare si cele de marketing pana la echipamentele necesare pastrarii unei legaturi stranse, coerente si prompte cu clientii companiei. Angajatii trebuie sa ramana concentrati pe ceea ce au de facut si sa nu se lupte constant cu echipamente vechi si neperformante. Spre exemplu, tot mai multe companii apeleaza la astfel de aparate multifunctionale pentru a creste masiv productivitatea la locul de munca.

2. Ajuta in procesul de comunicare

Pana nu demult, telefoanele obisnuite erau considerate ca fiind esentiale pentru buna desfasurare a activitatilor unei companii. In ultimii ani, insa, smartphone-urile au ridicat enorm standardele in materie de comunicare prin accesul rapid la internet si la diferite variante de a comunica eficient la distanta, precum emalurile, chatul si chiar videoconferintele.

3. Ajuta enorm activitatile de marketing

Tehnologia a eliminat restrictiile pentru micile afaceri de a printa reclame pentru a atinge noi audiente. Marketingul online variaza, in prezent, de la un mic site informational pana la sponsorizarea aparitiilor in motoarele de cautare si pe retelele de socializare sau la vanzarea online a produselor. Marketingul prin email reprezinta, spre exemplu, o metoda foarte ieftina de a atinge un public foarte numeros prin intermediul newsletterurilor, a cupoanelor de reducere si a ultimelor noutati legate de business.

Citeste si:
Reghecampf îi dă replică Anamariei Prodan: „Trăiește în continuare...
Reghecampf îi dă replică...

Mobile marketingul reprezinta o modalitate relativ noua de atingere a publicului tinta cu ajutorul mesajelor text, a reclamelor din interiorul aplicatiilor si prin oferirea unor aplicatii de brand foarte utile pentru potentialii clienti, noteaza chron.com.

4. Serviciul pentru clienti este esential

Tehnologia aduce compania mult mai aproape de clientii sai. Companiile folosesc serviciile de email pentru a le raspunde clientilor, ofera asistenta online prin intermediul unor programe de chat si echipeaza call center-urile cu cele mai noi tehnologii de telefonie mobila pentru a raspunde in mod eficient tuturor solicitarilor.

5. Lucrul de la distanta a devenit ceva obisnuit

Multe companii ofera angajatilor posibilitatea de a lucra de la distanta sau dupa un program flexibil. Membrii echipelor pot pastra legatura unii cu altii folosind tot felul de aplicatii. In plus, unele companii analizeaza performantele angajatilor, conform successfactors.com, insa apeleaza si la programe de monitorizare a activitatii acestora si a timpului petrecut efectiv pentru indeplinirea sarcinilor, chiar daca acestia lucreaza dintr-o alta tara.

Citeste si:
4 motive pentru care angajații încep să se întoarcă în spațiile de...
4 motive pentru care...

6. Videoconferintele ajuta companiile sa economiseasca bani

Pana nu demult, marile companii cheltuiau sume exorbitante de bani pentru a organiza intalniri de afaceri fata in fata. In prezent, acestea sunt posibile cu ajutorul programelor de videoconferinta, precum Skype, iar oamenii pot vorbi „fata in fata”, chiar daca se afla la mii de kilometri departare.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.