Instanta a respins plangerile depuse impotriva rezultatului procedurii de atribuire a lucrarilor de constructie a tronsonului de autostrada Nadlac-Arad, lot 1, astfel ca autoritatile pot semna contractul cu asocierea Astaldi - MaxBoegl, castigatoarea licitatiei CNADNR, potrivit Bostina si Asociatii.

"In acest moment nu mai exista niciun impediment legal pentru ca autoritatile sa nu poata semna contractul cu asocierea Astaldi Sp.A.-MaxBoegl, desemnata castigatoare a licitatiei derulate de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania", se arata intr-un comunicat al casei de avocatura, care a reprezentat consortiul in acest proces, transmite MEDIAFAX.

Curtea de Apel Bucuresti a respins joi ca nefondata plangerea impotriva rezultatului procedurii de atribuire, formulata de asocierea Porr Construct SRL- Porr BAU GmbH. Hotararea este irevocabila.

De asemenea, pe 4 noiembrie Curtea de Apel Bucuresti a respins ca nefondata, tot printr-o hotarare irevocabila, plangerea impotriva rezultatului procedurii de atribuire formulata de asocierea CCCF Drumuri si Poduri Timisoara -Societatea de Constructii in Transporturi - Luca Way.

"Anterior, contestatiile formulate de cei doi ofertanti nemultumiti de rezultatul procedurii de atribuire au fost respinse de CNSC prin decizia 3388/3524/3600 din 20.09.2013, casa noastra de avocatura asigurand asistenta si reprezentarea si cu acea ocazie", a declarat in comunicat Mihai Marian, avocat partener in cadrul Bostina si Asociatii, coordonatorul ariei de practica "Infrastructura".

Constructia autostrazii Nadlac-Arad a fost impartita in doua loturi, pe o distanta totala de aproape 39 de kilometri. Primul a fost adjudecat de asocierea romano - portugheza Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 115,8 milioane euro, iar lotul al doilea a revenit constructorului austriac Alpine Bau, valoarea contractului fiind de 124,45 milioane euro.

CNADNR a reziliat insa, anul trecut, contractul pentru primul tronson, motivul principal fiind intarzierea lucrarilor, iar in acest a reziliat si contractul de proiectare si executie a lotului 2, dupa falimentul Alpine Bau.

Citeste si:
România va cumpăra 32 de avioane F-35, valoarea contractului...
România va cumpăra 32 de...

Lucrarile de constructie pentru cele doua tronsoane au fost deschise in octombrie 2011, termenul de executie initial fiind de un an si jumatate.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.