De ani de zile, piata auto din Romania este in scadere accentuata. Anul trecut, vanzarile de autoturisme noi au ajuns, dupa cinci ani de reduceri consecutive, la nivelul lui 2000, cand romanii aproape nici un visau sa intre in Uniunea Europeana. Iar anul acesta a inceput tot pe minus, deci cu greu putem estima cand vom inregistra prima stagnare, nu mai vorbesc de crestere.
Solutii s-au gasit, insa poate ca n-au fost cele mai potrivite, sau poate ca n-au venit la timpul potrivit. Nu vreau sa intru in generalitati in acest articol, ci sa ma concentrez pe un singur subiect: expozitiile auto. Salonul Auto Bucuresti a avut prima editie pe la mijlocul anilor ’90 si s-a dezvoltat pana la recunoasterea internationala (a intrat in calendarul OICA – International Organization of Motor Vehicle Manufactures), dar s-a oprit brusc... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro