SUV-urile sunt la putere în Europa și America de Nord, tocmai de aceea numărul monovolumelor a scăzut drastic în ultimii ani. În Asia, însă, clienții sunt mult mai interesați de monovolume, în special în țări ca și China.
Tocmai pentru această piață, Volvo lansează acum primul monovolum din istoria companiei. Numele său este EM90 și este pur electric. Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
1 Mai cu mici și bere: la ce spune ANPC să fim atenți
Sursa: wall-street.ro