Tesla Motors a năvălit pe piața vehiculelor electrice (EV) și a bateriilor ca un vârtej, de la înființarea sa în 2003. Sub conducerea lui Elon Musk, a pus în aplicare și a urmat ceea ce a fost numit „Planul Maestru Secret”. Astfel, acesta a scris un capitol foarte important în destinul industriei auto.
UN NUME CU REFERINȚE ISTORICE
Ca la începutul fiecărei companii, ai nevoie de un nume. Această sarcină i-a revenit lui Martin Eberhard, unul dintre fondatorii companiei. Eberhard știa că trebuie să fie un nume puternic pentru noua sa companie. Își dorea să fie jucătorul care să schimbe regulile jocului și să revoluționeze industria auto atât de puternic, încât să redefinească complet percepția asupra mașinilor electrice. Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro