România nu este o piață vedetă în Europa. Poate, cel mult, să fie o piață neobișnuită, când mai are puseuri electrice, cum a fost cazul lansării lui Spring și isteria creată în jurul său. Dacia conduce detașat vânzările de la noi din țară, oarecum normal, având în vedere că e un brand național și accesibil.

Lăsând toate aceste excepții la o parte, piața auto de la noi nu impresionează aproape niciodată. Mai sunt, însă, și excepții. În urmă cu 5 ani, când Volkswagen a dezvăluit noua generație Touareg, în premieră mondială, concomitent, la Beijing și București, toată lumea a înmărmurit. Puțini știau că România este una dintre cele mai mari piețe la nivel mondial pentru SUV-ul german. Practic, apăream pe hartă, așa, de nicăieri.

Generația actuală nu și-a pierdut din succes. A reușit să se păstreze în topul preferințelor pentru publicul din România. Și uite așa continuăm să fim a treia piață din zonă, după Germania și Marea Britanie. Citește continuarea pe Automarket.ro.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 17 Octombrie 2023 - 10 : 10

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.