Hibridele clasice consumă puțin în oraș. Deja știm asta. Dar cum se comportă ele la drum lung? Am condus noua generație Hyundai Kona Hybrid și am revenit cu un jurnal de consum, pentru a ști la ce să te aștepți de la SUV-ul asiatic atunci când alegi un drum până la munte.

Hyundai Kona este un model care a debutat pentru prima oară, în 2017, cu ocazia Salonului Auto de la Seul. Constructorul sud-coreean l-a denumit după districtul de vest al insulei Hawaii, respectând astfel tradiția pornită de Creta, Santa Fe, Tucson și Veracruz.

La momentul debutului, Kona era cel mai mic SUV din portofoliul Hyundai. Ca o curiozitate, prima generație Kona a fost produsă pe o arhitectură de segment B, nou dezvoltată, derivată din cea utilizată de modelul i30. Citește continuarea pe Automarket.ro.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 28 Septembrie 2023 - 10 : 09

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.